Umělecká ražba patří do současného světa
Vážení zákazníci, sběratelé a přátelé Českých dukátů,
Naše společnost se rozhodla pro významnou změnu zaměření. Ve spolupráci s marketingovou agenturou COT group jsme provedli analýzu trhu. Na jejím základě jsme se rozhodli nově prezentovat medaili jako moderní produkt, který se může stát základem rodinného dědictví i jedinečným prvkem firemní komunikace.
Chceme ukázat, že ražená medaile může být moderním a exkluzivním produktem, který má své místo i v současném životě. Reagujeme tak i na přesycený trh, který je zaplaven ražbami průměrné či dokonce podprůměrné úrovně. „České dukáty si naopak od svého založení zakládají na vysoké umělecké úrovni a proti trendu produkce bez ambicí se chceme vymezit. Chceme zdůraznit naše zaměření na výjimečné umělecké provedení a originalitu. Medaile pro nás není jen tradicí, ale uměleckou kategorií, která má své místo i v dnešním světě,“ říká zakladatel společnosti Vladimír Olmr.
„Svět se mění a spolu s ním i životní styl. Společnost České dukáty chce proto do budoucna prezentovat medailovou ražbu jako současné umění, nikoliv jako skanzen. Chceme tak ukázat, že medaile může být živým symbolem hodnot, které se předávají z generace na generaci. V životě každého člověka jsou výjimečné okamžiky, kterým sluší výjimečný symbol, jenž by je připomínal. Může jím být právě medaile, umění navěky uložené v ryzím kovu. Zároveň chceme uměleckou ražbu etablovat jako jedinečný prvek firemní komunikace,“ doplňuje kreativní ředitel COT group Petr Karban.
Nová strategie vedle uměleckého zpracování a dokonalého řemesla akcentuje i tematickou originalitu jednotlivých ražeb. To si vyžádá výraznější změny, které se dotknout i emisního plánu na rok 2025. „Ten vznikal ještě předtím, než jsme se myšlenkou nového směřování začali intenzivně zabývat. Jeho redukce byla pro nás těžkým, ale nezbytným rozhodnutím. Své úsilí chceme ale věnovat nové strategii, v niž věříme. Začínáme zkrátka psát novou kapitolu v historii společnosti,“ doplňuje Radim Kocián, CEO společnosti České dukáty.
Z původně ohlášeného emisního plánu na rok 2025 tedy vydáme emise, které mají punc mimořádnosti, jako jsou Rudolfinum, Cyril a Metoděj, Alfons Mucha a T. G. Masaryk. Společně s nimi představíme i nový obchodní model společnosti, který bude klást důraz na jedinečnost přísně limitovaných emisí uměleckých ražeb.
Na našich nových produktech intenzivně pracujeme a první informace o nich se dozvíte již během léta. Připravujeme i novou komunikační kampaň, kterou představíme na našem webu www.ceskedukaty.cz